6. PRÁVA HRÁČŮ


6.1. Každý hráč má právo položit dotaz ohledně serveru a následně má právo na odpověď.


6.2. Každý hráč má právo podat stížnost na člena Admin-Teamu. Tyto stížnosti podávejte skrze Ticket-Systém. Jako typ ticketu zvolte "Stížnosti na Helpera" nebo "Stížnosti na Buildera" . Každá stížnost musí být podložena důkazy.

6.3. V případě stížnosti na člena Admin-Teamu má Vedení týmu lhůtu na odpověď 1-3 pracovních dnů.

6.4. V případě stížnosti na Vedení Admin-Teamu má Vedení serveru lhůtu na odpověď 1-3 pracovních dnů.

6.5. Každý hráč má právo zažádat o zrušení nebo zkrácení trestu v případě, pokud si myslí, že trest byl udělen neprávem nebo v nepřiměřené výši.


6.6. Každý hráč má právo nahlásit jiného hráče, pokud má podezření, že porušuje tyto pravidla.


6.7. Každý hráč má právo změnit si heslo. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky