6. PRÁVA HRÁČŮ
6.1. Každý hráč má právo položit dotaz ohledně serveru a následně má právo na odpověď.
6.2. Každý hráč má právo podat stížnost na člena Admin-Teamu. Tyto stížnosti podávejte skrze Ticket-Systém. Jako typ ticketu zvolte "Stížnosti na Helpera" nebo "Stížnosti na Buildera" . Každá stížnost musí být podložena důkazy.
6.3. V případě stížnosti na člena Admin-Teamu má Vedení týmu lhůtu na odpověď 1-3 pracovních dnů.
6.4. V případě stížnosti na Vedení Admin-Teamu má Vedení serveru lhůtu na odpověď 1-3 pracovních dnů.
6.5. Každý hráč má právo zažádat o zrušení nebo zkrácení trestu v případě, pokud si myslí, že trest byl udělen neprávem nebo v nepřiměřené výši.
6.6. Každý hráč má právo nahlásit jiného hráče, pokud má podezření, že porušuje tyto pravidla.
6.7. Každý hráč má právo změnit si heslo.